اموراداری
سیمین مظفری
تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۲۳۲۳۳۳
شرح وظایف:
۱ – تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستانی همراه با ارائه پیشنهاد و راه حلهای مناسب جهت رئیس بیمارستان.
۲ – شرکت در جلسات و ارائه پیشنهادات لازم در مورد تغییرات مفید در زمینه بهبود گردش کار و نحوه اجرای عملیات.
۳ – تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی.
۴ – نظارت و رسیدگی به امور اداری، تغذیه، تأسیسات، انبار و سایر قسمتهای غیرپزشکی.
۵ – تهیه و تنظیم بودجه بیمارستان با نظر مقامات فنی بیمارستان.
۶ – پیش بینی کلیه احتیاجات بیمارستانی شامل نیروی انسانی و منابع دیگر.
۷ – سرپرستی و تنظیم برنامه کار قسمتهای تحت نظارت.
۸ – انجام سایر اموری که در حدود وظایف اداری ازطرف سرپرست مربوطه ارجاع می گردد.
۹ – تهیه گزارش از فعالیتها، پیشرفتها، مشکلات جهت سرپرست مربوطه.
۱۰ – اقدام لازم در مورد استخدام، اخراج، تشویق و یا تنبیه کارکنان شاغل بیمارستان بر اساس مقررات مربوطه.
۱۱ – بررسی و کنترل حضور غیاب کارکنان.
۱۲ – اقدام در مورد مکاتبات و مسائل بیمارستان با مراجع رسمی و سایر موسسات بعنوان نماینده و مسئول بیمارستان در حدود و اختیارات تفویضی.
۱۳ – تهیه گزارشهای متناوب از فعالیتهای بیمارستان و سایر امور جاری در مورد خدمات درمانی، بهداشتی، اداری، مالی و ارائه هرگونه پیشنهاد در جهت رفع نواقص کلی گسترش بیمارستان به مقامات مسئول.
۱۴ – نظارت بر ارزشیابی کار کارکنان بیمارستان به منظور بهبود کیفیت خدمات درمانی و سایر خدمات.