کارشناس مسئول منابع انسانی
مسئول منایع انسانی: سیمین مظفری
تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۲۵۲۵۰۲
مسئولیت های مسئول کارگزینی مرکز آموزشی درمانی علوی
۱ – رسیدگی به فرمهای پرشده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها.
۲ – تهیه و تائید پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با رعایت قوانین و مقررات مربوط.
۳ – تهیه و تائید پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام مافوق.
۴ – رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه.
۵ – انجام امور مربوط به تعاون، بیمه و رفاه کارمندان.
۶ – برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی.
۷ – اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم بمنظور حسن انجام هدفهای موردنظر.
۸ - شرکت در کمیسیونها و جلسات مختلف.
۹ – مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
۱۰ – اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری.
۱۱ – تهیه گزارشات لازم.
۱۲ – انجام سایر امور مربوط طبق دستور مقام مافوق.